Direktlänk till inlägg 29 juli 2011

Liten notis om kort blogguppehåll

Av Anders Zandelin - 29 juli 2011 23:03

Igår och idag har jag inte haft möjlighet att blogga. Haft fullt upp med att umgås med familjen, spelat sällskapsspel och ätit god mat. Har dock något uppslag på gång, får se om jag hinner i morgon, annars på måndag.

 
 
Ingen bild

Titti Zandelin

30 juli 2011 00:38

Ta't det lugnt kära svärson :0) även om man saknar dina inlägg så är det viktig att umgås med dina kära.ha en underbar helg och ser fram emot att läsa när du hinner skriva.
vi är nog flera som saknar det.

Anders Zandelin

30 juli 2011 07:37

Ja, jag tänkte att jag behövde prioritera umgänget med familjen. Ha en fin helg ni också!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Zandelin - 16 augusti 2011 20:53

Tillbaka igen efter ett på sätt och vis ofrivilligt uppehåll. Det har helt enkelt varit för mycket annat i livet för att jag ska ha haft tid att skriva. Jag misstänker att mina inlägg kommer att bli mer sporadiska nu när vardagslivet dragit igång ige...

Av Anders Zandelin - 10 augusti 2011 20:38

Dagen inlägg har hämtat inspiration ur två vitt skilda artiklar som jag läst idag. Den ena mer jobbrelaterad och den andra ur Icakuriren. De tankebanor de gett upphov till får/ska inte tolkas som att jag ser några kausalsamband mellan Neuropsykiatris...

Av Anders Zandelin - 9 augusti 2011 21:18

Ibland är det konstigt som det kan bli. Igår skrev jag ett inlägg om Jesus på jobbet och idag fick jag möjlighet att vittna för min chef under en fikarast. Hon började fråga en del om min familj och min bakgrund och det finns ju en del tråkigheter dä...

Av Anders Zandelin - 8 augusti 2011 21:14

Då var man tillbaka i arbetslivet igen efter semestern. Startar upp datorn och möts av 33 bevakningar i Cosmic. Jag har haft semester men för patienterna kan livet vara mycket anorlunda. På ett sätt kan det få mig att känna en känsla av otillräckligh...

Av Anders Zandelin - 7 augusti 2011 20:33

Då var den här - sista kvällen innan det nya arbetsåret tar vid. Sex veckors semester till ända och därmed dags att utvärdera "semesterprojektet" samt dra upp lite riktlinjer inför vardagen.   Sammanfattningsvis har det här på många sätt varir de...

Presentation


En blogg närmast i dagboksformat för att ge utrymme för självreflektion inför andra.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards